espen_rs Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Husker ikke helt om ejg spurte deg om prisen på nye nøkkel sylindere jeg.. Trenger en til bakluka, og en til fører døra forran.. ¨Virker som de jeg har nå er irra fast eller no.. På fører døra får jeg nøkkelen inn i hullet, men får ikek vridd om.. bakluka får jeg ikke inn nøkkelen engang.. Har prøvd med låsespray osv, men funker ikke.. Er det også noe dere har inne?? Er så kjipt å ikke kunne ha mulighet til å bruke nøkkelen andre steder enn i tenninga.. sliter litt om jeg går tom for batt, da kommer jeg meg ikke inn i bilen =P Og sånn automatisk åpning og lukking av vinduer med bruk av nøkkelen.. Fungerer det på 02 mod rs? veit audi har sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 de virker ikke fordi du aldri bruker nøkkelen i dørene. de lukker opp vinduer og igjen med nøkkelen. men veit ikke om det er option med det fjernbetjent Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Jeg hadde ikke fjernstyrt åpning av vinduene på min -02:a. Muligens dette var option som Nicolai sier. //M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okstad Skrevet Juli 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 Har samme problem med låsen på bakluka mi også. Går ut i fra at dette oppstår når man kun bruker fjernstyringen over lengre tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Juli 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2008 de forige eierne av bilen har sikkert ikke gjort det.. så er litt irriterende.. Så planer om å bytte lås sylinderne.. Vinduene mine går hvertfall ikke opp og igjen nå, om jeg bruker nøkkelen.. men hadde vært greit å få til noe sånt noe.. kjpt å måtte gå inn i bilen og vri om tenninga hver gang vinduet skal lukkes eller åpnes... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Vinduene mine går hvertfall ikke opp og igjen nå, om jeg bruker nøkkelen.. men hadde vært greit å få til noe sånt noe.. kjpt å måtte gå inn i bilen og vri om tenninga hver gang vinduet skal lukkes eller åpnes... http://www.vagproducts.co.uk/kvw.html Kjøp deg en slik en. Gjort på 1 minutt. Så kan du lukke vinduene opp, ned, halves opp eller ned, lukke taklukke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Husker ikke helt om ejg spurte deg om prisen på nye nøkkel sylindere jeg.. Trenger en til bakluka, og en til fører døra forran.. ¨Virker som de jeg har nå er irra fast eller no.. På fører døra får jeg nøkkelen inn i hullet, men får ikek vridd om.. bakluka får jeg ikke inn nøkkelen engang.. Har prøvd med låsespray osv, men funker ikke.. Er det også noe dere har inne?? Er så kjipt å ikke kunne ha mulighet til å bruke nøkkelen andre steder enn i tenninga.. sliter litt om jeg går tom for batt, da kommer jeg meg ikke inn i bilen =P Og sånn automatisk åpning og lukking av vinduer med bruk av nøkkelen.. Fungerer det på 02 mod rs? veit audi har sånn... Skal du gjøre handel med andre medlemmer her inne tipser jeg deg om å bruke Ø.K. under Kjøp/Salg delen av Bilforumet, eller sende en henvendelse på privatmelding. ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg