Riisern Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Noen som har 4 stk vinter dekk på felg med boltsirkel 4*100. Samma hvordan tilstanden er. Oslo området! Må ha i dag!!! Har lånt meg bil denne uka,men den har sommerdekk på og eieren har ikke vinterdekk. Så om noen har 4 stk evt 2 stk dekk på felg som bare ligger å støver eller er på vei i søpla så henter jeg fort som FY. HELP ME!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Riisern Noen som har 4 stk vinter dekk på felg med boltsirkel 4*100. Samma hvordan tilstanden er. Oslo området! Må ha i dag!!! Har lånt meg bil denne uka,men den har sommerdekk på og eieren har ikke vinterdekk. Så om noen har 4 stk evt 2 stk dekk på felg som bare ligger å støver eller er på vei i søpla så henter jeg fort som FY. HELP ME!! jeg har noe 13 tom dekk uten felg hvis det hjelper deg noe ?? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Det kan hjelpe. Ønsker helst med felg ettersom det nå sitter 13" foran og 14" bak på bilen. Men om jeg ikke får tak i noe annet så roper jeg. Har du et tlf.nr.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 du har pm Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg