gnusern Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Heisann, mitt første inlegg her :D Jeg har planer om å bygge anlegg i bilen, å har da noen spørsmål: Vurderer 1stk HX 300 eller 2 stk Rf punch serie 2. Forsterker er jeg usikker på(tips??), men hvilken av disse "pakkene" spiller best? Det jeg ønsker i bilen er mest mulig trøkk(bass). Er ganske ny i dette "gamet" så tar i mot tips å forslag, er det andre subber som kanskje spiller bedre enn disse? :D Vet ikke om det er så viktig men, har en sony 4x52watt cd spiller i bilen. Til opplysing:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 HX300 og EP1 forsterker har jeg hvertfall testa sammen med godt resultat.. alt avhenger jo av hvor mye du vil bruke Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Hx300 spiser Punch serien til frokost.... Sammen med Ep1 så blir det bra til en grei pris. Kjører Ep1 på Hx380 i bilen nå og er fornøyd med det. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnusern Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 Hx300 spiser Punch serien til frokost.... Sammen med Ep1 så blir det bra til en grei pris. Kjører Ep1 på Hx380 i bilen nå og er fornøyd med det. Så singel hx300 e mye bedre enn dobbel rf punch 12" serie 2? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 spørs jo helt hva du mener med "bedre" :P men HX spiller både penere og høyere med riktig forsterker.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnusern Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 spørs jo helt hva du mener med "bedre" :P men HX spiller både penere og høyere med riktig forsterker.. Hehe, tenke på "trøkke" i bilen er bedre kan du si:P At elvis som henger i speilet på bilen rister mest:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 vil fremdeles tro at HX gjør en bedre jobb.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnusern Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 vil fremdeles tro at HX gjør en bedre jobb.. Konge:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg