Ælen! Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Hei. Det har seg slik at jeg har gått til innkjøp av forserker og bassere til min BMW E46 320d, men har lite lyst til å skifte ut orginal spillern. Fikk høre at det ikke er kobling til å koble til forsterker bak denne spillern. Så spørsmålet er da.. hvordan koble til forterker på enklest mulig måte uten at jeg skal ødelegge noe orginalt?? :P En kompis snakka om å bruke 2 av høytaler utgangene, men hvilken kobling trenger jeg da? eller er det noe annen veg å gå ? :P Sikkert noen her som har gjort dette før så, takker for svar ^^ Bilen er den 1999 modell BMW e46 320d med oginal BMW Business spiller :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 ingen som vet?? ;O :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
print.screen Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Et lite adapter gjør jobben.. :) http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=445&katid=78&mid=m436&id=&vn=736&stortbilde=ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 takk skal du ha for svar :) får ta å bestille meg en da ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg