Krissit Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 Hei! Nå har jeg slengt meg med på stereo bygging i bilen. Her i vår investerte jeg i et Morel Dotech Ovation 5 og en Us Amps XT800.4 Nå for et par uker siden endte jeg opp med 2 stk Soundstream Reference R1 12 elemnter + en Hertz EP1D. Nå står kassebygging for tur. Bygger ei 31 l lukket kasse pr element i 28mm gulvspon. Satser på å få kappet til platene i morgen. Bilder kommer.. Noen tanker rundt dette? Jeg er helt fersk i gamet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissit Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Da er kassebygginga i gang. Har fått målt opp og skjært ut hullene til elementene Oppmåling av hullene Sjekke om det passer Bygd opp kassa løst, for å se hvordan det blir Nærbilde av det ene elementet Det var dagens arbeid =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krissit Skrevet Juli 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 Ble litt bråslutt med bilder, når gamle mobilen tok kvelden. Har klart å redde noen bilder etter mye tukling Liming på gang Ferdig montert Kasse + elementer og forsterkere i bilen Er veldig usikker på hvordan jeg skal løse problemet med plassering av forsterkere og kabler. HJELP! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
themps Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 legg plate i bunn av bagarsjerommet. så setter du forsterkeran inn, me kablan gjennon plana. kanskje eventuelt vis du ska ha ting baki, så har du en liten utfresing i spoonplata, å en plate til over der igjenn me huld rundt forsterkeran me flexiglass over. ? Siter passat 1997 3b rocky 1985 2L offroad (x) accord 1988 2.0exi vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak (x) pug 205 xr 1986 vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fimland Skrevet Juli 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2008 legg plate i bunn av bagarsjerommet. så setter du forsterkeran inn, me kablan gjennon plana.kanskje eventuelt vis du ska ha ting baki, så har du en liten utfresing i spoonplata, å en plate til over der igjenn me huld rundt forsterkeran me flexiglass over. ? UANSETT spiller subbene best når de spiller bakover i bilen som på bildet, men lenger bak ut mot kofferten, en 15-25cm fra bagasjelokket. det er min erfaring, uten sidestykke. om du bygger forsterkerene ned, er det ingen problem for deg å flytte på subben om du vil ha bedre plass el må stille forsterkerene.. men eg mener nå bestemt kassen skal festes skikkelig med vinkler. alternativt kan du plassere forsterkerene dine i seteryggen på baksetet, noe som er veldig praktisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
br3mbo Skrevet August 22, 2008 Rapporter Share Skrevet August 22, 2008 Ble litt bråslutt med bilder, når gamle mobilen tok kvelden. Har klart å redde noen bilder etter mye tukling Liming på gang Ferdig montert Kasse + elementer og forsterkere i bilen Er veldig usikker på hvordan jeg skal løse problemet med plassering av forsterkere og kabler. HJELP! :P Bare så du vet det så har du bygd kassen helt feil desverre:/ Siden forplata blir et svakt punkt siden du har det sånn! Platene skal etterhverandre, f.Eks, Platen oppå skal ligge oppå, (rett) Under platen skal sitte bak forplata, bak platen skal sitte oppå underplaten, og bak overplaten! Sidene skal inni kassen som noen forsterker for å si det sånn:) Så nå at det hadde du gjort:P Men, blir bra detta:) Siter Mazda 323 LX 94" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg