Ælen! Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hva slags dekk vil dere anbefale på bruke på 18" felg Har ikke lyst til å kjøpe det billigste og dårligste, om jeg kan kjøpe ett som er helt ok til noen kroner mer.. om dere skjønner hva jeg mener?? :P Hvilken type dekk er billig men fortsatt ikke dritt dårlig? :P Mulig dette blir litt feil post, men er jo til en bmw 3serie så :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Tenk på trafikksikkerheten. Bruk hode, og kjøp skikkelige dekk. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Falken er vel litt midt på treet. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Gode og billige dekk henger ikke sammen. Likevel vil jeg påstå at Nankang NS2 er ett godt dekk i FORHOLD til hva det koster. Men klart at ett skikkelig ett som koster nesten dobbelt så mye vil være bedre på de aller fleste punkter. Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 Gå for et godt dekk som også er bra på regnvær, f.eks Goodyear F1. Har redda meg et par ganger... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Juli 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 Hva slags dekk vil dere anbefale på bruke på 18" felg Har ikke lyst til å kjøpe det billigste og dårligste, om jeg kan kjøpe ett som er helt ok til noen kroner mer.. om dere skjønner hva jeg mener?? :P Hvilken type dekk er billig men fortsatt ikke dritt dårlig? :P Mulig dette blir litt feil post, men er jo til en bmw 3serie så :P jeg kjører på noen veldig greie dekk, de er heller ikke kjempe dyre, men heller ikke så altfor billige å det er nankang dekk, de er veldig greie :) hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt de dekkene.. :) Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen! Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 takker for gode svar :) kjøpte meg felger og dekk for noen dager siden så for min del er det lite nytte i denne tråden nå ;P jeg kjører på noen veldig greie dekk, de er heller ikke kjempe dyre, men heller ikke så altfor billige å det er nankang dekk, de er veldig greie :)hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt de dekkene.. :) Ble faktisk Nankang dekk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Juli 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2008 dekkonline.com :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg