momocorse Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 bare bruke http://vtunnel.com/ ;) blokkert den å :p er flittige de grisene.. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 faen for noen snåle bilder ;p ser jo ikke bilen i det heletatt.. Kunne vært en volvo for alt jeg vet ! Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Bilen var heller ikke poenget på de bildene :p Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Stilige bilder:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Stilige bilder:) Tusen takk :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoeem Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Bilen var heller ikke poenget på de bildene :p Da burde det kanskje ikke vært lagt ut på et bilforumet heller da! Lite vits for bilinteresserte å se på noen lykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Da burde det kanskje ikke vært lagt ut på et bilforumet heller da! Lite vits for bilinteresserte å se på noen lykter. Finn en grinekrok da. Send posten til en moderator hvis du mener det ikke passer her, orker ikke dritpreiket. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Haansi Beklager OT meeeen.....: Da burde det kanskje ikke vært lagt ut på et bilforumet heller da! Lite vits for bilinteresserte å se på noen lykter. Vet du va en tråd i det hele tatt er?! Vel det var da ikke bare lykter på det bilde heller da;) Det angår vel ikke deg hva som blir lagt ut i denne tråden! Skaff deg et diskusjonsforum/tråd hvis du er ute etter å gi kritikk (starte diskusjoner) av ingen grunn! Det var JÆVLA stilig med bilen i dimmet lys! Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Poenget var bare å vise en litt annen form for bilbilder enn det som vanligvis blir lagt ut her. Det ligger jo nok bilder av bilen min her til at dere vet hvordan den ser ut, så det har jo null poeng å legge ut 100 nye bilder før jeg har noen endringer. Uansett, glad du likte det JeanDaniél!! :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Poenget var bare å vise en litt annen form for bilbilder enn det som vanligvis blir lagt ut her. Det ligger jo nok bilder av bilen min her til at dere vet hvordan den ser ut, så det har jo null poeng å legge ut 100 nye bilder før jeg har noen endringer. Uansett, glad du likte det JeanDaniél!! :) Er det vanlig speilrefleks kamera du bruker? Skulle hatt knipsa noen bra bilder en dag jeg også, men er ikke så mange bra plasser her i STVG..:( Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Er det vanlig speilrefleks kamera du bruker? Skulle hatt knipsa noen bra bilder en dag jeg også, men er ikke så mange bra plasser her i STVG..:( Hadde det bare vært så vel.. :) Bruker mormor sitt gamle kamera.. Canon S40. Tar faktisk helt OK bilder :) Skaffer meg speilrefleks rundt juletider, da blir det saker! Det blir finest hvis du finner deg en plass med godt lys på kveldstid. Bruk lang lukketid, og ikke minst prøv deg fram :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hadde det bare vært så vel.. :) Bruker mormor sitt gamle kamera.. Canon S40. Tar faktisk helt OK bilder :) Skaffer meg speilrefleks rundt juletider, da blir det saker! Det blir finest hvis du finner deg en plass med godt lys på kveldstid. Bruk lang lukketid, og ikke minst prøv deg fram :) Får se hva jeg får til:) Broren til dama mi er "hobby" Photograph så jeg skal se om jeg kunne fiksa et av hans kamera en dag.. Han kjører også med Canon D45 og et annet.. prøvde det i sommer å var ganske fornøyd med bildene.:) synd jeg ikke hadde med meg bilen på turen;p hehe.. Men nok OT.:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hehe, høres bra ut :) Biler blir fort pene med speilrefleks ja :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Kløøøøør i fingrene etter justerbart nå. Håper pengene kommer fort på fredag, så jeg får bestilt før jeg reiser på jobb :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Kapp fjærene rett av, mye heftigere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg