pippi77 Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei=) Skal bytte bremser på min passat 1.8, 98'mod. Skiver og klosser. Har prob med å få tak i forhandler.. Noen som har peiling på type? Biltema mente jeg måtte vite hvilken type jeg har på bremsene. . Og jeg er bilgrønn..Hilsen kjerring bak rattet =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel M. Warmedal Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Hei=)Skal bytte bremser på min passat 1.8, 98'mod. Skiver og klosser. Har prob med å få tak i forhandler.. Noen som har peiling på type? Biltema mente jeg måtte vite hvilken type jeg har på bremsene. . Og jeg er bilgrønn..Hilsen kjerring bak rattet =) Gå på ebay å kjøp fullt sett med klosser og sportsskiver fra en butikk som heter R1 Concepts, betalte 2200 for 4 slissede og borrede skiver med klosser til min og de virker veldig bra. så billig får du ikke originale bremser på biltema en gang osm bare er søppel og blir slitt ned veldig fort. Siter BMW 323ci E46 SOLGT !VW Passat 1,8 T 99' http://www.dmwfoto.no - Motorsportbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg