Slaytech Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Heisann :) Visste ikke helt om dette var riktig sted å skrive, men men.. Det har seg sånn at jeg har fått meg en Mazda 6, 2004 modell som jeg tenkte å ha litt styling på. MEN så har jeg hørt at man må ha TUV på styling? Tenkte på å importere fra USA, og derfor lurte jeg på hvor viktig det er med TUV, og om det går ann å få det godkjent uten papirer? (Hva er kriteriene liksom?) Og om det er noen som lakker styling billig i nærheten av arendal/Kr.sand, er det bare å si ifra! -Slaytech Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Heisann :) Visste ikke helt om dette var riktig sted å skrive, men men.. Det har seg sånn at jeg har fått meg en Mazda 6, 2004 modell som jeg tenkte å ha litt styling på. MEN så har jeg hørt at man må ha TUV på styling? Tenkte på å importere fra USA, og derfor lurte jeg på hvor viktig det er med TUV, og om det går ann å få det godkjent uten papirer? (Hva er kriteriene liksom?) Og om det er noen som lakker styling billig i nærheten av arendal/Kr.sand, er det bare å si ifra! -Slaytech Hvis stylingen ikke bygger mer originale deler, eller er utenfor det man kan ta på skjønn så er det ingen poeng med tüv godkjenning i forhold til eukontroller og slikt. Hva angår erstattningsaker i forhold til stylingen så vet jeg ikke helt om du får dekket så veldig mye, men det bør du regne med når du handler "over there" uansett.. Tüv godkjenning er uansett en fordel på det tidspunktet hvor du skal selge bilen.. Jeg hadde ikke kjøpt en bil uten godkjent ekstra utstyr, da skulle det vært helsikkes billig! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg