245tic Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Noen som har orginal cd spiller til opel vectra 97modell?? Mvh Henning Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 ja jeg tror det, hva byr du hvis jeg har? *Edit* Tror det er tape :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juli 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hvis det er kassetspiller du har byr jeg ingen ting hehe, Kun radioen som fungerer . CDSPILLER????? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Tror kanskje jeg har en liggende. Ikke den som kom org med bilen, men VDO som er kjøpt i ettertid hos Opelforhandler. Så godt som orginal. En oppgradering av den orginale spilleren kan vi vel kalle det. Funker med rattstyring. Skal sjekke når jeg er hjemme i helga. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Eg har orginal kasett spelar me cd-skiftar te vectra 97=P da du e på jakt ette? funke me ratte;) Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg