Volvonifør Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Okei, takk :) Synes det hadde vært morro å sette på en intercooler, dumpventil og diverse for å få litt mer ut av den rett og slett late motorn ;) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 jeg har 97`tdi...har montert rakarøret rett bak,ikke mye bråk men noe helt jævli me plyster bak bilen,å når jeg drar på så blåser det friskt av openfilteret,åsså poffer det littegrann når jeg slipper gassen,men nå lader jeg tett på 1,4 bar...skal ha meg større ic på min ettervert;) syns hvit vento er meget pent...fin bil du har Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Bråker det ikke med rakarøret? :o Hvor mye bar kan du kjøre på med denne motorn før det begynner å bli... skummelt? :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 eg holdt faktisk på å få sjokk når eg starta den me rakarøret..einaste forskjeln va att det vart ei super nice plystring av eksosn,minn meg litt om en anleggsmaskin;) støynivået ellers er knapt nok merkbart forskjell..min bil har gått med 1,4 i ladetrykk i 4 år nå så..pratet med den lokale vw-audi forhandlern og di sa att disse bilene er skuddsikre...rust var eneste som jeg trengte å bekymre meg for Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 Hørtes virkelig flott ut ;) Det er jo utrolig fine biler :) Bare du ikke gjør noe totalt idiotisk med bilen da... Har mine planer ;) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 bilen blir clean og fin etter kvert...er litt langtidsprosjekt daman ikke blir rik av butikkarbeid;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 haha HELT ENIG!! :D blir fan ikke litt rik av det engang Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg