Sunims Skrevet Juni 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Heisann. Jeg har 5000,- som jeg har tenkt å bruke på ny spiller og ett nytt frontsett til bilen min. Har en mercedes w202 c180 95. Spilleren må kunne spille av mp3 og helst ha en usb inngang. Spiller veldig variert musikk, vil ha ett frontsett med litt trøkk i. Har tenkt å kjøpe subb etterhvert når pengene strekker til, men de kan bli en stund til.. Noen som har noen anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 mange av kenwood spillerne har usb tilkobling færdig. har en selv og er veldig fornøyd med lydkvalitet muligheter på spilleren Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Morel, focal, seas og hertz, så er du på trygg grunn når det gjelder kompsett... av spillere, så ville jeg sett på pioneer og alpine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg