volvo140lover Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Skal du selge? Så bilen din på Autodb! den var jo Råå:D kjempe rå.... Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uhlen Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 detta blir veldig bra, hva bruker du til å støpe sammen stylingen med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Skal du selge? Så bilen din på Autodb! den var jo Råå:D Nei,skulle bare sjekke om det var noe interressant. Men den skal ikke selges nei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 detta blir veldig bra, hva bruker du til å støpe sammen stylingen med? Glassfiber og finsparkel, skal forsterke fronten og hekken litt også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 kjempe rå.... Om dette var ironi, kan du droppe å forsøple tråden min med sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240sigv Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2008 Her har jeg ikke skrevet så mye på en stund. Bilen ble nylig Eugodkjent uten feil. Bilen har stått noen år, så etter den ble tatt i bruk igjen så ble mange gamle slitedeler vanskelig. Heldigvis skjedde ikke dette på Eukontrollen. En vannslange fra topp til varmeregisteret sprakk, Platinan gikk i staver,Dynamoen tok kveld,forgasser ble vrang. Men har byttet ut alt, hentet en Pierburg forgasser og kastet zenith forgassern. Er så utrulig lei av forgasser motorer, må bli vår snart så jeg kan få varme og motivasjon til bytte i større motor med hårføner og sprut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg