slukern Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 lurte på å kjøpe en chip til bilen min. har dette noe for seg og hvor kan jeg evt kjøpe en? har noen noe tips for et nytt luftfilter som gir litt heftigere lyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 har ikke noe for seg med chip. Kn/green filter gis deg litt bedre lyd Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slukern Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 ikket det? noe annet jeg kan gjøre for å få den litt friskere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 kan jo få montert turbo evt, men tror det koster mer enn det smaker.. det gjelder jo alle biler med små motorer. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slukern Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 ja det er forsåvidt sant det. kommer bare ann på hvor mye man er gira på å spytte inn i sin første bil. vet du om noen steder man kan kjøpe kn/green filter på nett eller noe annet sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slukern Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 noen som vet hvor luftmengdemåleren sitter på min astra 99 modell? sitter den oppå lokket til luftfilteret eller sitter den inni røret som går fra luftfilteret og til motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg