KerriL Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Hei jeg kjøpte meg angel eyes fra ebay, merke FK. Jeg får kjørelysa og langlysa til å virke men ikke parklys. Når jeg har koblet det slik som jeg har gjort virker ikke ene baklyset... Jeg kobla akkurat slik som det stod i manualen men noe må være galt... Parklysa virker hvis jeg kobler om, men da slår ikke baklysa seg av da jeg stanser bilen.... Slitsomt å ta ut rele for hver gang :) Dette gjelder til en audi a3. Håper på svar før det blir mørkt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigillum Skrevet Juli 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2008 Hei jeg kjøpte meg angel eyes fra ebay, merke FK. Jeg får kjørelysa og langlysa til å virke men ikke parklys. Når jeg har koblet det slik som jeg har gjort virker ikke ene baklyset... Jeg kobla akkurat slik som det stod i manualen men noe må være galt... Parklysa virker hvis jeg kobler om, men da slår ikke baklysa seg av da jeg stanser bilen.... Slitsomt å ta ut rele for hver gang :) Dette gjelder til en audi a3. Håper på svar før det blir mørkt Sprøtt! jeg har selv akkurat montert Angeleyes, men det ble handlet på Norskbildelsenter. Har litt av samme problemet, park virker men det er baklysene og bremselysene som kødder hos meg, alt vikrer men kjørekomputern klikker helt og sier at alt av pærer ikke virker selv om de gjør det:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg