eternity Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 hallo folkens. jeg tenkte sette inn en dobbel din spiller i min bil nå.. noen som har noen bra spillere og annbefale? pris ca 5000-9000 kr hva med en Kenwood DDX-8029 Dobbel DIN ? noen som har? jeg trenger at den kan spille brente cder og dvder..har radio.. muligheter for usb tilkobiling.. og en som kan gi bra lyd :) hjelp meg a folkens.. dere som har litt peiling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Har prøvd zenec sin en liten stund og har vært veldig fornøyd med den, alt av tilkoblinger og leser det meste! Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eternity Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 som i feks? Zenec ZE-MC292 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holger Skrevet November 21, 2009 Rapporter Share Skrevet November 21, 2009 Hei Er det noen som erfaring med denne modellen fra Zenec ( Zenec ZE-NC520) Reiser til London siste helga i november og skal innom ei sjappe der og kjøpe denne spilleren. Prisen der, omregnet i norske kroner på dagens kurs er 5580,- Kan ikke forstå annet enn at det er billig. Har funnet denne spilleren en plass i Norge bare, og det er hos Ljudia til 9995,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg