olemarius Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Hallo fellow vw fans Ettersom jeg bor i australia for tiden så har jeg planer om å kjøpe med meg felger hjem, jeg trenger derfor å vite litt om caddy, spesiellt målene. Hvor mange bolter. målene rundt hjul greiene og hvor store felger som er beste. Gjerne også best bredde etc : ) Så viss noen har bilde av selve hjultingen, der man hiver på hjulet(klarer ikke finne ordet) så hadde det vert passe flott : ) TUsen takk om noen gidder og har tid.:) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Boltmønster 4/100 Populære dimensjoner: 8x14" 7-8x15" 7-8x16" 7x17" Populære innpress: ET 20-35 Tryggeste valget er vel 8x15" ET 25 eller no' sånt... Fete Caddyer finner du her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=21724 Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet November 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 tusen takk mate : ) Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg