--Vegard-- Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 hei jeg har en 2l i. och motor som har sitti i en vectra a 91mod. er det noen som har tips til å trimme den billig skal brukes i bilcross Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 plan toppen, kan plane den en god del. ellers trimkam, filter og eksos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
--Vegard-- Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 plan toppen, kan plane den en god del.ellers trimkam, filter og eksos har lagd 2" med en potte hele veien og har k&n filter men kan vel plane toppen også og bytte til trimm kan men har 8v toppen med 115 hester hvis jeg bytter til 16v toppen får jeg vel 130 har du vectra selv? takk for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 kan ikkje sette på 16v topp sånn uten vidare, gløymesak. jepp, de ha eg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg