Golf1600TIC Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Hvor kan jeg få tak i girkasse deler til Integrale EVO girkasse ? Lancia har ikke det jeg trenger. Noen som vet om noen dele pushere som har mye deler eventuelt brukt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2008 Hør med noen på det norske eller svenske forumet, helt sikkert noen som har noe liggende: Grale Forum LanciaDelta.se Delepushere: Tanc Barratt John Whalley Auto Integrale Bielstein Eventuelt om du er sugen på noe mer spesielt snacks; Colotti Astrashop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Hør med noen på det norske eller svenske forumet, helt sikkert noen som har noe liggende:Grale Forum LanciaDelta.se Delepushere: Tanc Barratt John Whalley Auto Integrale Bielstein Eventuelt om du er sugen på noe mer spesielt snacks; Colotti Astrashop Takker for svar :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Burde egentlig tvunget deg til å fortelle hva du har på gang før jeg gav deg linkene :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg