merc190 Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Jeg får ikke vrikka nøkkelen, hva skal jeg gjøre? Etter rattlåsen slo seg inn får jeg ikke vrikke nøkkelen, den har låst seg. For å få bytta tenningslås må jeg få den i hakk 1. Det går ikke. Hva skal jeg gjøre for å få den ut? For hardt stål til å borre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 hjelper det ikke å dra rattet ned til venstre mens du vrir heller ? Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 lirke på ratt og nøkkel ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Kjent problem med Merc`ene hadde en Sl på jobben som hadde samme problem. Endt med at vi ringe falken. De fiksa det Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebola Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Her kan du ha ett problem.. Vanligvis, så ender det med at du må ha komplett rattlås, dvs rattlås og ny låsesylinder.. Har du flaks så kan du greie å få av det svarte dekselet over låsen, da er det endel lettere og få rattlåsen hel.. Jobber på mercedes verksted, og på sånne jobber, så må man vanlgvis skifte komplett rattlås.. for og få ut den gamle banker du inn i låsesylinderen med en skrutrekker o.l.. Siter 2001 Volvo V70 T5 TS-R 1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt) 1983 Bmw 325i (Solgt) Ebola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StreetCar Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Hmm... violin Siter StreetCar http://www.StreetCar.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 Har samme problemet på 190n min.. Bare sitter å lirker jeg, går greit det. Man blir ganske flink etterhvert :-).. Får kjøpt ny tenningslås på autotrio i Oslo, Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 hadde samme prob på evo`n min.bertel o steen måtte skifte låsen.de borret den ut og satt inn ny for 2500.- inkl arbeid. hadde jeg skiftet den før den låste seg hadde jeg slippet unna med 500kr mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 22, 2003 Rapporter Share Skrevet November 22, 2003 har hatt et liknende problem med en toyota... har ikke måttet bytte rattlås (den hadde fryst fast :rolleyes: sist) det har ofte hjulpet å lirke og lure litt å prøve å få rattet i det bittelille mellomrommet det kan vris. Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg