killergolf Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Heisann Først litt historikk om bilen: -Bestefar kjøpte den ny i 1987 og solgte den på 90 tallet en gang -Jeg blir den 4. eieren og har planer om å pusse den opp i strøken tilstand Jeg har tenkt å gjøre dette: -Fjerne absolutt all rust -Legge ny tectyl under bilen og i hjulbuer -Lakkere den i en fin farge (Litt usikker enda) -Senke den med komplett TÜV-godkjent senkesett fra Bullock-Style -Bredde 13" Stålfelger -Skifte ut motor til 1600 TurboDiesel fra Caravelle -Bygge 2,5" rustfritt eksos opp av platten Generelt gjøre litt for å få den så fin å strøken som mulig. Her er litt bilder fra jeg fikk den i vinter: Her er noen bilder fra da jeg begynte å ta rust: Her er noen bilder fra idag 19/06: Pusset ned tectylen for å se hvor alle bulkene på innerskjerm/hjulbue var og fikk grovrettet de på begge sider Litt av tectylen som jeg pusset vekk (Lå overalt etterpå) Før retting Etter grovretting Motor som skal brukes: Kommer oppdateringer så fort det skjer noe med bilen. MVH killergolf Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabaero Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Digger disse bilene:D Stå på og denne kan bli riktig så tøff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killergolf Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Digger disse bilene:DStå på og denne kan bli riktig så tøff! Digger de veldig jeg også... Skal stå på, og ta meg god tid slik at alt blir skikkelig istede for å må gjøre ting en gang til senere... Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg