Housey Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Heisann! dette er et spørsmål om et GAMMELT spill. nemlig, Mercedes benz world racing 1... Kjipt er det å rase rundt i kjeie mercedeser.. så vil ha inn andre bilder. har en del biler, men finner dem faen ikke igjen i spillet gjort som de fleste "guider" jeg finner sier, og legge dem til både her og der :) uansett. funker inte.. utrolig kjipt egentlig.. noen som har noen tips til hvordan jeg skal kunne få inn bilene der? Thanks Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 viss du søker, så er det en ganske lang tråd om spiller ifra før:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Veit, gikk igjennom den. men fant ikke stort. så ga faen og ga opp hele driten jeg :P Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg