banjin Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 hei. noen som kan fortelle hva aksel avstanden er på A4 95- model har forskjellige akselavstand på min mellom høyre og venstre side. bilen virker rar og kjøre. er forskjell på 1,5cm mellom høyre og venstre side og når man kjøre virker det som bilen vil ut med enden ene veien og trykker enden ned. er akkurat som om demper/fjær er gåen på ene sida men det finner jeg rart siden jeg har helt nytt komplett progressivt H&R senkesett. lurer på om noen har opplevd noe liggnende. jeg undres på om det har med forskjellig akselavstand mellom høyre og venstre side. Mvh banjin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 kan nok være en bærearm som er skeiv eller et feste .... hvis du måler fra senter av felgen til hjulbue kanten forrover eller bakover så vil du finne ut hvem av hjula som er skeive .... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg