ilnino Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Lurte på om noen her på forumet kunne hjelpe meg med å sette på noen nye felger på bilen min å lakk dekor. 19" barraruda voltec. To tone lakk med noe form for side dekor,Tenke bilen sort oppe org farge nede med noe slags dekor på siden,gjerne noe fete stripes e.l,eller andre ideer. ligger også et bilde av ei frontleppe,skulle gjerne fått på den å,å svarte lister å kanaler lakket i bilens farge.takker;-) Leppe: Felgene: Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MantaX Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Lagde til en fin blå stripe i midten:) men felgene dine orker jeg ikke begynne på nå:P Siter '96 Audi A4 1.8 Forspranget ligger i teknikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesnah Skrevet Juni 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Felgene ble litt problematisk siden de var tatt litt fra siden, så jeg tok noen andre.. Samme type felger, men desse var sølvfarget ;) Jeg kan farge de svart om du vil, men nå ser du ivertfall hvordan det ser ut :) Leppa fikk jeg også på ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 ble dritfin med de felgene nesnah,hadde vært gøy å sett de i svart å men er ikke sikker på om det blir finere.klarer du å slenge på noe farge å?noe alla den over.sort oppe eller mørkere grå,å med ei stripe eller dekor i lysere grått i stedet for blått.men det må være ei litt rettere stripe som ikke går i bue bak å ikke så tykk. kanaler å sidelister på dører og fangere hadde å vært pene med farge. kjempe takk for hjelp;-) Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Setter pris på andre forslag å;-) Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesnah Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Den farginga mi ble helt miserabel :s Og siden bildet jeg tok felgene fra var i dårlig oppløsning, så ble lakkering av felgene desverre også miserabel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 hehee ok.noen andre som har noe forslag? Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg