krt_ Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Som topic sier, hvordan får man av dette dekselet som beltet er tredd gjennom? Skal legge solfilm på de bakerste rutene og vil ha av alle deksel osv. før jeg legger den på. Men får ikke av det innerste dekselet uten å ta bort denne belteføringen. Noen som vet om den er kun limt eller klipset på? Jeg har ballet mye med den i dag og vil unødig knekke dekselet eller noe annet som sitter der.. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Sitt i baksetet og knekk den oppover. Den er bare klemt nedpå. Kan sitte som et helvete. Har banna mye selv på de der. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Sitt i baksetet og knekk den oppover. Den er bare klemt nedpå. Kan sitte som et helvete. Har banna mye selv på de der. Supert! Takk for raskt svar :D Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 siden du ført skal ha av all plast, så kan du også skru ut sidevindene. Det gjør jobben lettere. Du ser skruene når du fjerner all plast :) Bare vært snill når du strammer etterpå når ruta er satt i :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2008 Det var en klaff jeg måtte presse inn fra bagasjeromsiden med et flatt skruhjern for å løsne de :confused: hehe.. Dette fant jeg da ut etter jeg knakk av den ene, men de var modne for utskiftning uansett. hadde faktisk bestillt nye før jeg ødela den :) Tør faktisk ikke å ta ut ruten. fikk på solfilmen greit. Du vet foresten om det er lett å ta ut fører vinduet? Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 er vel bare å bruke rå makt hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg