sussi Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Hei! Holder på med et lite prosjekt i min caravelle. Kjøpt en del utstyr, men sliter med å få koblet det opp. Det jeg sliter med er hvordan jeg skal koble sammen sub og forsterker. Forsterkeren er en JBL CS50.4 Sub: JBL 1000watt står det på den.. Det er fire kanaler på forsterkeren, kan jeg brokoble denne? Og om dette er mulig, hvordan gjør jeg det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Dersom JBL-bassen har to tilkoblingspunkter (ett rødt og ett sort) kan du kun bruke to av forsterkerens fire kanaler. Hvordan du brokobler er litt forskjellig fra forsterker til forsterker, nøyaktig hvordan du brokobler din står i manualen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sussi Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Takk fo svar! Men har ingen manual:P Kan noen hjelpe meg, pliiiiis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Denne er veldig enkel å koble opp. Men kommer ann på hvor mange utganger du har på spilleren din. Dersom du har to vanlige kanaler ut, så kobler du disse inn i inngangene front og rear på forsterkeren, og bruker den tredje til å koble til sub forsterkeren. [/url] Har du andre utganger fra spilleren, f.eks en front og en sub, må du splitte front med f.eks. et y-ledd for å få lyd i alle fire, men med et dårligere resultat selvfølgelig.. Manual: http://www.retrevo.com/s/JBL-CS200.1-Home-Theater-Systems-review-manual/id/596dj598/t/1-2/ I denne ser du hvordan du brokobler dersom du trenger det. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 enda en manual her som er bestemt for din forsterker. http://manuals.harman.com/JBL/CAR/Owner%27s%20Manual/CS%20Amp%20OM%20(rev%203-25-04).pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sussi Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 TUSEN TAKK GUTTER!! Da prøver jeg meg fram i dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg