KayDee Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Hei, no har eg hatt nån Bmw E-30 å gått lei, har alltids hatt sansen førr Audi S2! så etter ferien går det til kjøp av en, vel å merke når det dukke opp en strøken;) men har sjekka forsikring på den:( 27k i året hos gjensidige me full kasko, det syns eg blir førr masse! eg e 25 år å har 50% bonus hos dem no, noen av dere som har 1 godt tips hos noen andre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 jeg ville godt for Terra=) pleier å ha gode priser.men er ikke sikker på s2 da, men går jo ann å høre Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet Juni 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2008 Full kasko er da unødvendig på en så gammel bil..? Uhorvelig høy forsikring der oppe iallefall. Kjenner til flere som ikke betaler mer enn 6-8000 hos Gjensidige i langt mer tettbygde strøk ;) Alternativt har vel postbanken greie premier på disse bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg