met_fredrik Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Hei. La ut en post på diskusjon.no og om samme emne. Er vel mange av de samme folka men tenkte det var greit å poste en her og! Kjørte en tur med golfen og plutselig begynte den å fuske, etterhvert sa det stopp og nå står den! Det som er litt rart er at den får bensin til forgasseren(egentlig ikke forgasser, monopoint). Og den tenner på pluggene. Jeg nå prøvd å bytte forgassern og hjernen uten forbedring. Jeg har også sjekket alt av sikringer + bensinpumpa. Noen som har vært borti noe lignende? Mvh, Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stensethracing Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 jeg hadde samme problem, da bytta jeg ut coilen. Siter I´d rather push my vw than drive a mercedes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
met_fredrik Skrevet Juni 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Jeg vet at det ikke er coilen for den går som ei kule når jeg spruter bensin rett ned i innsuget manuelt. Men takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiMAndre88 Skrevet Juni 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Jeg hadde samma problem i helga. Da var det bensinpumpa som var gåen Siter 2000 Passat 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
met_fredrik Skrevet Juni 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2008 Bensinpumpa funker som bare det. Har funnet problemet ihvertfall, spenningspulsen som går til monopointen er for svak. Så jeg mistenker et ledningsbrudd. Men til hvor vet jeg ikke. Får monopointen en 5v puls rett fra hjernen eller fra noe annet sted? Isåfall noen som har diagrammer på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg