Mazda 626 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Hei! Har en GAS-forsterker som er 4*100 Watt. Har to høytalere foran, som er koblet på cd-spilleren og to høytalere bak som skal kobles på forsterkeren. Det skal også basskassa som er i bagasjen. Blir det riktig å koble høytalerene bak på rear på forsterkeren og det samme med bassen? Det er det jeg har gjort, men når jeg da stiller forsterkeren på Lowpass så spiller jo høytaleren bak også bare bass, men de skal jo også spille musikk... Hva burde jeg gjøre?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 tviler på at forsterkeren takler å ha sub og bakhøytalere tilkobla på en utgang.. ville heller droppa høytalere bak, kjørt sub på rear og front på front :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Nei, du kan ikke ha bakhøyttalere og sub på samme utgang, med lowpass filter på, det sier seg vel selv? Støtter det klovnster sier, drop bakhøyttalere, og kjør forsterkeren på fronthøyttalere og sub, gjerne med høypassfilter på front, og selvfølgelig lowpass på sub ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg