remman Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Halla:) har sett en del poster her på forumet om folk som lurer på hvor man får tak i linje-konvertere til standar bilstereo i en Golf V. men en ting jeg ikke har sett er noen norsk leverandør på dette. noen som vet om noe? :) for linje ut til evt. forsterker vel å merke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjKeh Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Er det en slik du mener? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Da kjøper du heller en slik. Slipper du og kutte noen kabler :) Vet desverre ikke om noen norske leverandører, men hvorfor ikke bestille fra det store utland? Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remman Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Da kjøper du heller en slik.Slipper du og kutte noen kabler :) Vet desverre ikke om noen norske leverandører, men hvorfor ikke bestille fra det store utland? ja, har sett på den der. betalte du mye i frakt for den da? og hvor lang tid tok det?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 ja, har sett på den der. betalte du mye i frakt for den da? og hvor lang tid tok det?:) Husker ikke hvor mye jeg betalte i frakt, men kom etter noen dager. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remman Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 okei:) bestiller bare den her da: http://enfigcarstereo.com/shopsite_sc/store/html/METRA_74_90003.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 okei:) bestiller bare den her da: http://enfigcarstereo.com/shopsite_sc/store/html/METRA_74_90003.html Stemmer... Der jeg fikk min ifra også. Betalte $30.50 i frakt. Huske at det kommer mva på kjøpet når den blir sendt inn til Norge. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remman Skrevet Juni 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 sånn! da var den bestillt, og da venter vi bare :D hehe gleder meg sykt til å få bedre lyd i bilen. skal bli godt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg