Blubba Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 Hei. Førstegangs bruker av dette forumet. Jeg kjøpte i 2000 en 1996 modell Audi A4 1.8, denne viste seg å være en knallbil...Det første året. Deretter startet problemer med hovedsakelig hjulopphenget på bilen. jeg skiftet 7-8 av disse stakene. Jeg var alltid mistenksom til lyder i bilen etter at stakene begynte å gå og det viste seg alltid å være begrunnet. Det ble en dyr affære og hyppige verkstedsbesøk for å få det bekreftet og utbedret. Etter dette har jeg blitt litt skeptisk til Audi, men vurdere og gi dem en ny sjanse. Er det noen kjente feil/mangler/barnesykdommer lignende 1995+ modellen (har de utbedret problemer med hjuloppheng?), evt. andre ting jeg bør se etter når jeg går og kikker/vurderer en bil? Lener meg mot en 1.9TDI, men 1.8 og 2.0 bensin er ikke uaktuelt om det skulle dukke opp noen bra tilbud. Noen erfaringer og dele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
durmarts Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 Min erfaring er at det er lavere serviceutgifter og mindre tull med bensinmotorene. De firesylindra dieselmotorene kakler og bråker noe helt grenseløst så der er helt uaktuelt for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg