haddis Skrevet Juni 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2008 Har kastet ut en uorginale spilleren som stod i å putta i en symphony. MEN når jeg skrur av tenninga ser det ut som spilleren mister strøm, Må slå inn safekoden og stille inne radiokanalene på nytt. finnes det noe kabelskjema til denne spilleren? Har spurt skoda men de ville ha bilen inn på verksted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 om det er den symphony spilleren som sto originalt i min bil, så er den ikke så bra for å si det sånn ;D Men nå er den ute, og snart en ny en inne :P Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet Juni 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 Joda, er ikke så krav stor på lyden, så lenge jeg får radio er jeg fornøyd. Men har no en sølv panasonic spiller som stikker 2 cm ut av dashen. Ikke så pent. Ringte lokale skoda forhandler å spurte hvor mye de skulle ha for en orginal spiller, symphony. Ikke mindre en 7500 :hammer Fant en hos en høgger til 1000 lappen, forsatt litt dyrt men la gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haddis Skrevet Juni 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Har kastet ut en uorginale spilleren som stod i å putta i en symphony. MEN når jeg skrur av tenninga ser det ut som spilleren mister strøm, Må slå inn safekoden og stille inne radiokanalene på nytt. finnes det noe kabelskjema til denne spilleren? Har spurt skoda men de ville ha bilen inn på verksted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maagnus Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Jeg har en symphony som bare står og samler støv.. Byttet ut til 2DIN spiller, og det ble bra :D Siter Skoda Octavia 2003 1.9 TDI 4x4 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AcuraLegend Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 er det montert en antenneforsterker mellom orgianlkabelen og radioen din? denne kan nemelig bytte om på 30 og 15 spenningen ( direktespenning og tenning )da vil du miste memorien på radioen. viss den har dette så fjern antenneforsterkeren og kobl opp direkte til det orginale kabelsettet. du trenger ikke antenneforsterker på orginalradio da den orfinale radioen sender en spenning ut på sentelederen i antennekabelen opp til antenneforsterkeren som er innebygget i antennen på taket...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg