ElDino Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by MrKadett Nope, Saken er at jeg ikke har TUV papirene (kadett c turbo) fra omc sku egentlig ha det, Men ville ikke da, Men er ikke no prob og få tak i de sikkert, men har nå det liggende. helt nytt i asken Skaff papirer og jeg tar dem... Siter ------------------------------------------ Kadett E Cab Kadett E GSi 16v Ascona C GSi 16v Turbo Calibra 16v x2 Omega 2.4 stv Vectra B 1.8 16v Rekord D - prosjekt ------------------------------------------ mobil: 41556699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElDino Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by MrKadett og gule biler er ikke raskere enn svarte :) Den bil vil jeg se på :) Gleder meg til sommer.. Da kan vi teste dem.... Siter ------------------------------------------ Kadett E Cab Kadett E GSi 16v Ascona C GSi 16v Turbo Calibra 16v x2 Omega 2.4 stv Vectra B 1.8 16v Rekord D - prosjekt ------------------------------------------ mobil: 41556699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 blir dårlig med papirer, Vil du ikke ha de kommer de på cityn etterhvert ;) Du kommer aldri til og parkere meg... :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElDino Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Originally posted by MrKadett blir dårlig med papirer, Vil du ikke ha de kommer de på cityn etterhvert ;) Du kommer aldri til og parkere meg... :) :) Vet ikke.... har planner om å bygge ny motor... 220+ ekte muskler.... :cool: Hva skal du ha for fjæra ?? 500 ?? Siter ------------------------------------------ Kadett E Cab Kadett E GSi 16v Ascona C GSi 16v Turbo Calibra 16v x2 Omega 2.4 stv Vectra B 1.8 16v Rekord D - prosjekt ------------------------------------------ mobil: 41556699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 220 + sier du? er jo det jeg har nå :) og ingen trimming enna.. ;) 500 ja, Uten papirene. Men dyrt og sende de da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElDino Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 hmm.. kan få Morty til å hente dem neste gang han er der... Har nok mye bedre understell jeg.... Tar deg i svinger.. :) (hvis jeg klarer å la være å kjøre ut ;) ;) ) Siter ------------------------------------------ Kadett E Cab Kadett E GSi 16v Ascona C GSi 16v Turbo Calibra 16v x2 Omega 2.4 stv Vectra B 1.8 16v Rekord D - prosjekt ------------------------------------------ mobil: 41556699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Ok,Det går ann. ..Vet gsi'en din går greit nå og jeg, Så jo det på trondheim. Myeee bedre understell?? Jeg har da 4x justerbare gule koni, Samt 60mm fjærer, Ingen stag enna, Sku kanskje vurdert poly og men. Få se! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElDino Skrevet Desember 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2003 Originally posted by MrKadett Ok,Det går ann. Morty skal til Hamar på onsdag tror jeg, kan hente dem da og gi deg $.. Send meg nmr. ditt slik at han kan ringe deg... Originally posted by MrKadett ..Vet gsi'en din går greit nå og jeg, Så jo det på trondheim. Gikk dårlig der.. Nå er 6 trins kasse + sperre + forsterket clutch & trykkplate + shortshift på plassen... + bærearmer & fjærbein er fra GSi 16V.. Hadde ca. 136 på hjula der pga defekt kasse... Nå har jeg nok mer... Originally posted by MrKadett Myeee bedre understell?? Jeg har da 4x justerbare gule koni, Samt 60mm fjærer, Ingen stag enna, Sku kanskje vurdert poly og men. Få se! ;) Har just. koni, stag framme + bak, poly.. foringer + spesiel lagde foringer bak, fjærbeins lager i alu.. + myeee bedre bremser.... Skal nok skaffe større... :cool: Siter ------------------------------------------ Kadett E Cab Kadett E GSi 16v Ascona C GSi 16v Turbo Calibra 16v x2 Omega 2.4 stv Vectra B 1.8 16v Rekord D - prosjekt ------------------------------------------ mobil: 41556699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2003 pappaen min er sterker en din !!! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 ble mye skryt på deg nå eldino, Parker jo deg uansett. Så kan likså godt skryte litt mer du ;) åssen ble det med senkesettet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 det er nok ikke han som var aleine om det.. her er det jo nm i skryting!! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Januar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2004 okå hvem vant da? og hva er premien ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 uavgjort, ingen premie før bevis.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg