Am Muscle Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Jeg har knekt et feste på en frontlykt og tenkte jeg skulle prøve å lime dette. sikaflex er vel gode greier, men hvor kan jeg kjøpe det i bergen? kan biltema eller bilextra ha noe som funker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Er ikke sikaflex elastisk da? Kjøp stålplast/epoxy du. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 kjøp 3m 2k plastlim, det funker fint:) Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Am Muscle Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 hvor kan jeg kjøpe det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 Biltema har masse du kan bruke. Sandslimarka Bilxtra Loddefjord Vest Bilutstyr Kokstad Mekk Sotra og masse andre plasser.. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg