Knudsen_Tuning Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 skal senke golfen min men er litt usikker på hvor mye jeg skal senke, har tenkt litt på kw 40mm senkefjerer eller weitec 50mm senkesett men hvet ikke om det blir for laft, skal ha på et sett med 19"x8,5 felger. hva tror dere?:) legg jerne ut bilder av 40mm/50mm senkede golfer vist dere har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudsen_Tuning Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 må jeg skifte noe får å senke mere enn 40mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 neida, 40mm skal gå bra uten å skifte noen spesielle deler! :) Dessuten så går vel 8,5x19" helt fint regner jeg med. Spørs igrunn på hvilket innpress disse felgene dine har da. Med tanke på subbing i innerskjerm og skjerm foran..bak går det glatt uansett regner je med. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 hei, jeg har nå FK automotive edition, med justerbart fremme og 40mm bak, men jeg får det ikke godkjent pga hjulkontrollen får røde tall på noen av dem. hvordan i huleste klarer dere å få godkjent 40-40 og lavere?! Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knudsen_Tuning Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 felgene har inpressm et35, men lurer på å senke 50mm men må jeg skjifte ut et stag da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pr0spect Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 jeg har senkesett med tuv godkjenning. passer alle golf 4 1j! (bensin, ikke 4motion) http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13221639&sid=xz7cbafXzg2301446&WT.svl=Link Siter vw golf iv<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Juni 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2008 er da ikke noe problem det? :P gikk til BT jeg, viste det jeg hadde pr. da, var vel ca 70mm senk..så gikk fint det hos meg iallefall(Hønefoss) Så lenge det står at det er godkjent senk i papira så skal alt være ok. Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg