meino Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Hei, er på utkikk etter en midlertidig bil så syns jeg volvo 850 ser fin ut. Men hvordan er forbruket på disse? Mye feil? Dyre deler? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Hei! Forbruket er så og si helt likt enten du velger 126hk, 144hk, 170hk (denne er litt tørstere enn de andre), 180hk Turbo, 210/225 Turbo. Alle bruker ca 1L/mil ved blandet kjøring og 0,6-0,7 på langkjøring sålenge man ikke får noe stopp :) R-modellene bruker noe mer Deleprisene er, tja hvordan skal jeg forklare det enklest...; Billigere enn VAG, men ikke like billig som BMW Følger du servicene, skifter olje osv så er det liten feilratio med disse bilene. Er noe forskjell på årsmodellene dog, sikkert andre som kan svare bedre på det, men overall en driftsikker og god bil! Hvilken prisklasse tenkte du? Skal muligens selge min da jeg bare kjører sykkel om dagen og har planlagt ny bil til vinteren, sånn hvis det hadde vært interessant Mvh Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet Juni 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 Fattern sin 94 modell ligger rett over literen. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg