clawhammer Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Hei nå i det siste så har bilen min tullet litt med turtallet når motoren blir "varm" altså bilen blir bare varm når den står i ro.. turtallet bruker å hoppe opp til 1500rpm selv om jeg ikke rører den.. synes dette var veldig rart.. noen ev dere som gar vært borti det samme ?? vanligvis så ligger den på 800-900rpm motoren blir også veldig varm etter en 10 min med tomgang.. over 100grader.. å viften starter ikke... Siter Lexus is200 TTE Opel Vactra B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acheron Skrevet Juni 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2008 Det er vel den standard giveren på radiatoren som er ødelagt, har vært et veldig stort problem på vectra a hvertfall. Vet ikke helt hvordan det er på b men:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OANT59 Skrevet Juni 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 hva menes med standardgiver, er det den til styreenheten eller er det den til vifta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg