daghh Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Hei Er veldig i tvil om hvordan jeg skal farge baklyktene på min '87 80Q, enten rødfargede eller lett sota. Har dessverre ikke bilder av bilen. Den er tornadorød med sorte plastfangere. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Personlig synest jeg rød er pent på svarte biler, og svart er pent på røde biler! Et bilde hadde gjort seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daghh Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Bilen ser lik ut til denne, bortsett fra skiltplata: Har btw ikke tenkt å farge de mye, det skal være lovlig og bli EU-godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Da må du vel kjøpe noen som er E-merket såvidt jeg vet! Men du kan jo bare vaske det bort når det er EU-godkjenning! Legg noen tynne lag med svart sotespray på dem du! Blir garantert bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daghh Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Det er jo E-merking på de originale lyktene.. Så hvis lyktene er fint lakka og ganske lite farging, så burde det være ok ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Nei! Du har ikke lov å dekke til baklyktene med spray selv og kommer til å slite med å få det godkjent. Kun de lyktene som er orginalt sotet fra fabrikk med e-merke, kan godkjennes. Men som sagt, et godt løsemiddel renser bort lakken før godkjenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg