bulldog21 Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Noen som vet om man skifter bakrute i E36 cab selv eller om man må til salmaker for å gjøre det?? vist man må til salmaker har noen peil på pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Etter det jeg har skjønt er dette noe man helst gjør på verksted. Jeg skal iallefall ikke begi meg inn på det. Men har du litt peiling så mulig du klarer det? Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325 E30 Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 betalte ikke mange 100lappene for det hos en salmaker inne i oslo jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Mai 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2008 Ta det på et verksted. Det er IKKE enkelt...Men det går greit om du er tålmodig da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog21 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 Vet noen om hvor man får kjøpt Koni dempere billigt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minivafle Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 nesh det der tar du selv om dere er 2 stk ;) Siter Mvh Alexander Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulldog21 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 ja snakket med en idag mente det gikk bra å gjøre det selv ja:) Men hva slags lim må man bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg