Buøyvolvo Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Volvo 142 med 230fk turbo.. -------------------------------------------------------------------------------- Heij.. jeg har en volvo 142 med 230fk turbo som jeg holder på og fikse på.. Og jeg har montert en getrag 260 å det er hydrelik clutch, men på volvoen er det wire clutch. lønner det seg seg og bygge om på bilen eller på kassen.?? jeg er åpen for forslag og tips.. Hva er best av hydrelik eller wire clutch??? Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Bygg om på bilen du. :) Det er ikke så mye arbeid. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buøyvolvo Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Jah.. må få takk i en pompe.. men vet ikke hvordan je skal kjøpe.. er det noen som har erfaringer med dette..? Siter OLD VOLVO`S NEVER DIE, tHEY ONLY GO FASTER...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Du kan bruke deler fra 940 eller en 264 Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg