millhouse Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Hor mange andre her har daihatsuer??? Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jeg har.. hehe.. ikke mange av oss Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Flasher Jeg har.. hehe.. ikke mange av oss Bilem din har jeg sett på kirkenær ja.... :op Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 location namnå? wtf? hvem er du? bilen min er forresten nå på rep.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Originally posted by Flasher location namnå? wtf? hvem er du? bilen min er forresten nå på rep.. hehe Hehe.. Innflytter. Hadde 740 m flammer.T-7R. Har kjøpt Daihatsu charade turbo ic nå,fint med forandring :) Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 aha, deg ja.. du vet jeg hvem er.. har siklet på volvoen din før jeg, kan si att den tok seg godt ut med flammer :) er deihatsuen en 1.6 16v med turbo? tror da det er nesten samme motor som sitter i applausen, har hørt om noen med ettermontert turbo der også.. Ikke att jeg har planer for den bilen min.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Jo takk,syns det selv og da... jeg tror ikke jeg hvet hvem du er annet enn at jeg har sett deg i bilen... Nope,min bil har kun 3 sylindrerog bare 6 ventiler.Liten rød sak ;-) Kommer til og se masse av den. Samboeren har den gråe med sota ruter,og dreamteam logo i bakruta Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 stasjonsvogna med gul dreamtm bak? alle har jo dreamtm merke.. har 2 stk jeg, foran og bak.. Kjører en svart opel med sota ruter nå, ikke den på avataren, om du ikke visste det.. hehe.. forresten, du vet hvem jeg er, var med petter hjem til deg en gang.. lol lol Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg