karljoh Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Er det en bestemt spiller som det går i til db-drag, eller er det nesten akkurat det samme hvem jeg kjøper? Tenkte å kjøpe en med litt høy Pre Out, helst 5volt eller mer. Eller er det andre ting jeg burde se etter? Skal he en med 24bit:) (Helst ipod mulighet også) Noen som kan anbefale noe til meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Er det en bestemt spiller som det går i til db-drag, eller er det nesten akkurat det samme hvem jeg kjøper? Tenkte å kjøpe en med litt høy Pre Out, helst 5volt eller mer. Eller er det andre ting jeg burde se etter? Skal he en med 24bit:) (Helst ipod mulighet også) Noen som kan anbefale noe til meg? Spilleren bør ha fjernkontroll, og den fjernkontrollen bør ha direkte pause, og ikke slik at man må inn i masse menyer for å gjøre det. Noen Pioneer og Alpine har det hvertfall. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Jeg tenkte på enten å kjøpe topp modelen til pioneer eller alpine, men klarer ikke å bestemme meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Mai 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 Har begge de spillerene direkte pause? Tenker kanskje at jeg går for alpine, om ingen sier det er smart å gå for noe annet så tar jeg å kjøper den om noen dager den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljoh Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Prøver å finne noen batteri terminaler som har 2 50mm2 tilkoblinger å en 35mm2 kobling, men klarer ikke å finne det noe sted. Om noen vet om ett sted du kan kjøpe det, så blir jeg ikke sur om du\dere sier i fra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devlimus Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Prøver å finne noen batteri terminaler som har 2 50mm2 tilkoblinger å en 35mm2 kobling, men klarer ikke å finne det noe sted. Om noen vet om ett sted du kan kjøpe det, så blir jeg ikke sur om du\dere sier i fra;) http://www.mamut.net/dynabel/subdet268.htm nederst på siden finner du en nedlastbar brosjyre du kan ta en titt i :D her finner du garantert det du trenger. jeg kjøpte alt til mitt anlegg her, (50mm2 strømforsyning, 200A automatsikring og diverse) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg