rubme Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hei. Byttet i forrige uke klosser rundt hele bilen. Etter eu-kontrollen må eg bytte skiver bak. Hvordan er disse festet? Er de festet med noe setskrue?? Har prøvd å slå forsiktig på navet men de sitter bom fast? Noen tips om hvordan de tas av uten å knuse hele bakstillingen?? --Rubme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daisyboy Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 hvis du har de nye skivene så er det bare å se hvordan de festes. hvis det ikke er noe feste utenom hjulboltene så er det bare å slå i vei. disse kan ruste seg fast slik at de sitter noe jævlig!:knock: :boxing Siter Audi 100 2.0 1991 død Passat 3b 1.6 1997 solgt mercedes 2.2 tdi 1999 selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Finn fram slegga! Er flytende skiver på disse bilene men rusta er jo som kjent et problem på slike deler. Fett opp navringen med kobberfett så sklir den lett av neste gang. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubme Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Skal finne det største og tyngste eg har i garasjen:) Det verste som kan skje er jo at eg må skifte ut hele bilen;) Mange takk for svar. --rubme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rubme Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Det gikk knirkefritt når eg fant fram klaskometeret:) Trengte bare 2 harde slag så var de av. Fant ut at trikset var i slå ved navet. Mange takk for tips --rubme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Se der ja! :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg