Zimmern86 Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 når jeg svinger til høyre, så klunker det i høyre framhjul, irriterende lyd. hjullageret gåent? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 drivknuten din som ha tatt kvelden tenker jeg. hadde det samme på min civic. så lenge det kommer når du svinger og ikke når du kjører rett fram. ta av hjulet å sjekk mansjetten(den gummidingsen som dekker driv knuten. ligger rett bak navet) lykke til;) EDIT: om mansjetten er skadet/hullete er det nok drivknuten da den takker for seg om det kommer sand og drit inn til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 tar det lang tid å skifte da? Evt va skal et verksted ha for å skifte? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mai 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2008 du klarer fint å bytte slikt selv. men er en del knot. går en del tid på det så et verksted vet nok å ta seg godt betalt. jeg vet ikke hva en drivknute koster til en a3 men om jeg ikke husker feil betalte jeg vel 1400 - 1600kr for civicen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 betalte 3000 for å skifte ytre drivledd:) godt å bli kvitt derre klunkelyden:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg