navlelo Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 hei! Akkurat knust planethjulene og sylinder i en orginal BMW LSD diff med 25% sperre. Noen som vet hvor jeg kan skaffe deler til dette? Jeg har lett land og strand i norge, men finner ikke noe som kan levere uten å bestille hele huset med alt nytt. Det er altså selve "sperren" jeg trenger. Pinjongen og "det store hjulet" er helt og fint. Det er innmaten (planethjulene) som må byttes ut. Håper noen kan komme opp med noen sider som kan levere. Danmark, Tyskland eller noe Se vedlagt bilde av skaden: har sjekket med quafie i england, men de skulle ha svimlende 9000 kr for sperren. Noen som vet om noe billigere? hvordan vil det bli hvis jeg sveiser den?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
navlelo Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 http://www.metrixmotorsport.com/1560006.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg