Draugr Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Jeg kjøpte et "sportsluftfilter" idag for å sette i min 1992 2.0 L VW Passat stasjonsvogn. Jeg prøvde å fjerne den gamle luftfilterboksen, for så installere dette nye "sportsluftfilteret" på den eksisterende slangen. Men bilen bare "døde" da jeg prøvde å starte denne. Tror det er pga jeg ikke fikk brukt styringsstrømmen som orginalt er i disse bilene. Hva kan jeg gjøre for å få dette til å virke på min bil? Takk for alle svar :) Siter Hilsner fra Draugr Skaldvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 hva gjore du med lmm? Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 et lite bilde hadde vert bra:) Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LunaTic_Drifter Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Jeg gjorde også dette i helga på min 92mod. Du må dele luftfilterboksen så luftmengdemåler`n blir hengende ijenn på "slangen" du snakker om! Den er skrudd i forkant av lmm, med 4 skruer... skaff deg et adapter fra Golf2. (det kjøpte jeg på biltama) På luftfilterboksen kommer det inn en vacumslange som er sammenkoblet på undersiden av innsugsmanifolen... den er det bare og blinde... (skru en skru inni) Vet ikke om du har hatt dette problemet, men på min bil ble gassen "hengende" igjen lenge vist du ga gass... (vet dette er en "standarfeil" på passat) Men det ble borte ivertfall! Lykke til, jeg ble kjempefornøyd:) knalltøff lyd blir det jo også:)) Siter *why drink and drive, when u can drift and slide!?* -00mod e46 "blacline" http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Draugr Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Jeg gjorde også dette i helga på min 92mod.Du må dele luftfilterboksen så luftmengdemåler`n blir hengende ijenn på "slangen" du snakker om! Den er skrudd i forkant av lmm, med 4 skruer... skaff deg et adapter fra Golf2. (det kjøpte jeg på biltama) På luftfilterboksen kommer det inn en vacumslange som er sammenkoblet på undersiden av innsugsmanifolen... den er det bare og blinde... (skru en skru inni) Vet ikke om du har hatt dette problemet, men på min bil ble gassen "hengende" igjen lenge vist du ga gass... (vet dette er en "standarfeil" på passat) Men det ble borte ivertfall! Lykke til, jeg ble kjempefornøyd:) knalltøff lyd blir det jo også:)) Takk for hjelpen! Jeg hadde ikke noe særlig peil på dette fra før, men nå funker det som ei klokke!! Kom på i ettertid at jeg hadde sett noe lignende på Weelerdealers på Discoverychannel en stund tilbake hehe :p Vel, det ordna seg hverfall!! Men så har jeg et annet aldri så lite problem... bilen har begynt å bli "treg" på turtelleren, så går den ikke lenger enn 30-40 omdreininger,som måleren viser! dette skjedde plutselig en dag... vet du hva dette kommer av, og hva kan jeg gjøre med det?? Siter Hilsner fra Draugr Skaldvard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.