Hansen89 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Etter jeg kobla inn min andre forsteker i dag, så klikka hele anlegget. Mener jeg har kobla riktig, ellers så skjønner jeg ikke no. Men når jeg slår på cd - spiller og trykker på forskjellige knappene så slår det liksom i høytallerne. Også bråker det og står i. Også er det en slags summelyd i bakgrunn. Men når jeg slår på bilen så slår motoren inn på høytallerne også:s Det har det aldri gjort før. KOm nå først når jeg kobla inn den andre forsterkern. Noen som har mening om hva det kan være? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Kan være pga. dårlig jording. Sjekk alle jordingskabler, og se om de er skikkelig satt fast. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Det er dem, Sjekka det. Har en jording på 10mm2 og en på 8mm2 til forsterkerne Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Hvor store er strømkablene dine da? Jordingskabelen burde være like stor som strømkabelen din. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Du HAR et jordingsproblem, du må bare finne ut hvor ;) Var veldig tynne kabler du bruker også, men det er kanskje ikke rare forsterkerene du har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 strømkabelen og jordina er like store. Er en 1600W forsterker men har ikke lenger en halv meter kabel fra splitern i bagasjen da. Fra bateriet og til plitern har jeg FEIT kabel Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acemaster Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Har samme problem jeg også! KObla opp nytt stereo og de skurre i høytalere :S Alle jordings kablene mine er kobla opp skikkeli og det er også veldi tjuke kabla jeg brukte. Siter Audi 80 92mod. 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke2k Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Hørres meir ut som om du har lagt signal å strømkablar sammlet, da får du en lyd på anlegget som summer i takt med turtallet på bilen^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
same86 Skrevet Mai 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Det høres på meg ut som om du har koblet med strømmen på. Du skal A-L-L-T-I-D koble ut batteriet når du kobler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 hmm, dem ligger vel kankje litt innpå hverandre ja. Har det noe å si om jeg kobler med strømmen på:S Viste jeg ikke:( Hva kan jeg gjøre med det da? Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg