navlelo Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Har akkurat fått diffproblemer med min bmw e36. Det er en sperrediff på 25%. Jeg har nå skrudd den av, og merker at på et spesielt punkt så er den tung å dreie rundt. når jeg jekket opp bilen og satte den i gir, så går hjulene helt likt. Ingen knaskelyder eller skrapinger. Når jeg kjørte bilen og svinget helt over, så sperret diffen helt, og hele bilen hoppet! Har nå tappet den for olje, kronhjulet og pinjongen så helt fin ut. Noen som har noen formening om hva som kan være gale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
navlelo Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
navlelo Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 ubrukelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtrond Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 hadde nesten samme problem med min 320 E30 derimot, men da var d heile sperra som var gåen.. skjekk opp i d på en bukk om d kan være den.. Siter **Volkswagen Golf 4 GTI 1,8 Turbo** **Ford Sierra 2.0 Doch Vinterbil** vraket **Bmw 320i E30** solgt **Toyota Yaris 1,5HSD Style** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg