Rabies Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/21/535802.html Denne saken syntes jeg er litt snål. Nesten som om jeg skulle prøve å løpe fra politiet og snuten snubla og brakk armen så skulle jeg bli dømt for vold mot offentlig tjenestemann:boxing Gir meg litt asosiasjoner til en tidligere sak hvor en hiv-smittet mann spytta på en politimann i usa og ble dømt til 35 års fengsel for drapsforsøk. Han hadde visstnok prøvd å bruke spyttklysa som et dødelig våpen for å smitte snuten. (Ikke at hiv smitter via spytt da:hammer ) Edit: Glemte linken... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/05/21/535802.htmlDenne saken syntes jeg er litt snål. Nesten som om jeg skulle prøve å løpe fra politiet og snuten snubla og brakk armen så skulle jeg bli dømt for vold mot offentlig tjenestemann:boxing Gir meg litt asosiasjoner til en tidligere sak hvor en hiv-smittet mann spytta på en politimann i usa og ble dømt til 35 års fengsel for drapsforsøk. Han hadde visstnok prøvd å bruke spyttklysa som et dødelig våpen for å smitte snuten. (Ikke at hiv smitter via spytt da:hammer ) Edit: Glemte linken... vis man går ut ifra at forklaringen til mannen er sann så er det vel ikke direkte hans skyld. er vel fremprovosert av politiet det her... men utifra beskrivelsen av han så er han vel ikke mors beste barn Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Jeg har heller ikke vært mors beste barn i min tid men det betyr ikke at jeg er skyldig i alt jeg blir beskyldt for senere.;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 er det vanelig prosedyre å trekke ut bilnøkkelen? er det helt lov? viss det bare var rutine kontroll. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 er det vanelig prosedyre å trekke ut bilnøkkelen? er det helt lov? viss det bare var rutine kontroll. Var det jeg også lurte på, ville tru hun satte seg selv i fare ved å være så dum. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 Var det jeg også lurte på, ville tru hun satte seg selv i fare ved å være så dum. Dem som stoppte meg var smarte nok til å ve meg ta ut nøylene selv. Det dumme var at jeg faktisk måtte minne dem på å få dem igjen når dem var ferdige :S Siter 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2008 vis man går ut ifra at forklaringen til mannen er sann så er det vel ikke direkte hans skyld. er vel fremprovosert av politiet det her... Ehh, hva har du røkt i det site? Politikvinnen stakk armen inn i bilen for å ta ut nøkkelen. Mannen prøvde å stikke av, mens hun hadde armen sin stikkende gjennom førerdøren... Hvordan i faen kunne han unngå å se dette? Tipper det var gjort med fult overlegg. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Kanskje det, men vold mot politiet er det ikke etter min mening. Vold er et bevisst angrep med hensikt å skade en person, dette var jo et forsøk på å stikke av som ikke gikk helt etter planen. "Uaktsom vold?";) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Kanskje det, men vold mot politiet er det ikke etter min mening. Vold er et bevisst angrep med hensikt å skade en person, dette var jo et forsøk på å stikke av som ikke gikk helt etter planen. "Uaktsom vold?";) Nei, å kjøre avgårde med ett stykk skrikende politidame sittende fast i vinduet på førersiden var selvsagt fordi han ble redd, og ikke fordi han bevist ville påføre smerte... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg