hyys84 Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Bestilte dørlommer fra Møller og fant straks ut at jeg manglet noe. Nå leter jeg etter forslag til å få dette på plass. (klikk på bildet for større versjon) Som dere ser på bildet, er høytaleren nå montert og skrudd fast i dørtrekket som midlertidig løsning. Planen er å skjære ut en plate i MDF\lignende som er like stor som hullet i dørlommen. Deretter, har jeg tenkt å feste denne helst på baksiden av dørlommen, men med hva? Er det glassfiber som er det beste? Har ingen erfaring med glassfiber. Vet ikke hva jeg skal kjøpe eller hvordan jeg gjør det! Eller holder det med noe silikon eller byggskum? Setter pris på alle svar og forslag! -hyys Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 ah, du mangler de orginale polo "høytallerfestene".. er en svær plastsak som monteres inni døra så elementet går helt ut.. ooog, flaks som du har, så har jeg to sånne liggende :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantera Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Tokomponent epoksylim er veldig sterkt, og kan godt brukes til å feste MDF plata. Eventuelt tette alle sprekker etterpå med silikon el no lignende. Tror det skal bli en noenlunde bra løsning. Pen dørlomme foresten. Lykke til. Siter Panthera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 Så jeg skal ikke støpe noe glassfiber rundt den altså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Mai 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2008 Etter å ha skjært ut en ca.20mm golvspon-plate, skjært og pusset bort de rillene som var i sirkelen på lommen, limte jeg ringen fast. Etterpå gikk jeg over med glassfibersparkel. Er ikke helt ferdig med pussing, og skal mest sannsynlig trekke lommene i noe når jeg får tid! Her er hvertfall resultatet! Takker Klovnster og Transmedia for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg